Løgstør Golfklub var i 2024 vært ved forårstræf i Golfring Limfjorden, som blev afviklet tirsdag den 28. maj. Der spilles 2 gange årligt om en pokal. Et hold skal bestå af mindst 8 spillere, og vinderen er det hold som har højeste gennemsnit efter en runde på 18 huller.

Det blev for de 48 deltagere, en lidt fugtig omgang, da der kom ca. 15 mm regn, i forbindelse med matchen.

Men deltagerne stod igennem med godt humør, og sluttede af med pålægsbord fra Mesterslagteren i Løgstør og varm kaffe med småkager.

Der blev spillet i 2 rækker og der var præmie til 7 bedste i hver række.

A: Rækken blev vundet med 37 point. – Du kan se resultatlisten her

B: Rækken blev vundet med 36 point. – Du kan se resultatlisten her

Der var ligeledes præmie til dem som var så dygtige at de kom nærmest hul på par 3 hullerne.

Vinder af Holdpræmien (Vandrepokalen) blev Løgstør med GN. På 32,5 tæt forfulgt af Aars Golfklub med GN på 27,0 – Klubben ønsker holdet tillykke. Pokalen kan det næste halve år, pryde pokalskabet i Løgstør Golfklub.