Perfekt Spar Nord Bank Match afviklet på Løgstør Golfklub

Søndag den 23. juni deltog 54 klubmedlemmer og gæster fra andre klubber i årets Spar Nord Bank Match på 18 hullers Løgstør Seaside Course.

Ved ankomst til klubben kunne spillerne se Dannebrog og Spar Nord Banks flag blafre stille mod den flotte blå himmel – perfekt golfvejr, der fortsatte hele dagen.

Der blev spillet stableford individuelt i 3 rækker og derudover en holdmatch, hvor udfordringen var – på skift – at spille holdets røde golfbold.  Den røde bold skulle med hjem fra runden for at opnå deltagelse i præmierækken. Et par hold måtte desværre lede forgæves efter deres røde bold !

En udfordring var også at ramme et Spar Nord Bank-flag placeret på hul 8´s bane med ca 100 meter tilbage til flaget. Det var FOR stor en udfordring – ingen nåede ind på flaget.

Endnu en udfordring var at komme nærmere på hullet på hul 11 end det slag Mathias Fogh præsterede før hvert holds start på hullet.

Undervejs i strabadserne blev spillerne forfrisket med is leveret af Spar Nord Banks “isbil” Johnny Støttrup Jensen, som zigzaggede rundt på banen – lækkert. Efter runden bød klubben på pølser og brød.

Afdelingsdirektør fra Spar Nord Bank, Løgstør afdeling, Bjørn Drejer  og Hanne Sønderby forestod uddeling af de mange flotte præmier til dagens vindere.

Vindere af holdkonkurrencen (den røde bold) blev: Lisbeth Eskildsen, Anders Veggerby, Morten Chemnitz og Hanne Sønderby med 42 point.

Nærmest flaget-vindere blev: Hul 5: Anne Dorthe 2,66. Elvin Dalsgaard 1,69

Stableford-vindere, som modtog præmier blev:

A-rækken: Freddy Larsen 39 point, Inger Dalsgaard 36 , Kim Petersen 36 p, Bo Eskildsen 35 p.

B-rækken: Peter Jorsal 42 point, Peter Mortensen 41 p, Henrik Madsen 41 p, Lars Erik Bengtsson 38 p.

C-rækken: Rasmus Heilemann 36 point, Preben Eskildsen 36 p, Elvin Dalsgaard 34 p, Christian Olsen 33 p.

Dagen sluttede med fælles foto af spillere med vindere i front.

Der lyder en stor TAK fra alle deltagere og fra Løgstør Golfklub til Spar Nord Bank for sponsering af gevinster til matchen og til bankens repræsentanter, som – fra tidlig morgen – havde sat en dag af for at få matchen arrangeret.