Afslapning efter match

Deltagere i Bager Groes Cafe og Bageri match

Lørdag den 3. august bød sponsor, Groes Café og Bageri fra tidlig morgen på lækker morgenmad; kaffe, rugbrød, rundstykker og meget mere til modtagelse af de ca 60 spillere i golfklubbens lokaler. Efter briefing spredte alle hold sig ud over banen – tanket godt op og klar til gunstart på dagens match i perfekte golfvejr. Spillet var Irish Rumble. Dvs, at der til holdscoren skulle medtælles pointresultater fra 1, 2, 3 eller 4 spillere på forudbestemte huller.

Efter matchen stod grillmester klar på golfklubbens terrasse med pølser og brød, også sponseret af Groes Café og Bageri. Der spredte sig ved bordene en hyggelig stemning med snak om dagens strabadser på banen, hvor enkelte spillere havde opnået personlige rekorder.

Det stille tørre solskinsvejr gav gode holdresultater. Mange hold kom ind med score på 98 og 100, men vindere af Irish Rumble-matchen blev:

1. plads med 104 point:

Kjeld Sørensen

1. pladsen

John Nøhr

Jens Erik Kristensen

Lissy Dalsgaard Lind

1. plads med 103 point:

Andreas Bach

2 pladsen

Aage Steen Christensen

Morten Eskildsen

Knud Erik Strange Jensen

1. plads med 101 point:

Peder Pedersen

Mads Nørbæk Pedersen

3 pladsen

Palle Jensen

Mogens Holm Jespersen

Nærmest flag:

Hul 5 : Lilli Nøhr

Hul 11 : Jørgen Carøe (1,19)

Hul 8, i 2. slag : Andreas Bach (0,00)

Nærmest Flag på hul 8, 5 og 11

Annette og Morten Thomsen – indehavere af Groes Café og Bageri – overrakte flotte vin- og gavekortspræmier til alle de glade vinderne.

Der lød fra alle golfspillerne en stor tak til Groes Café og Bageri for deres store bidrag til en dejlig dag med masser af god stemning.”