55 deltagere (fra 7 forskellige golfklubber) kunne ved ankomst til Løgstør Golfklub se, at dagens sponsor havde forberedt sig grundigt til dagen. En masse nye flotte Toyota-modeller var linet op ved og omkring klubhuset – mange forskellige størrelser og farver.

Flere spillere fik i løbet af dagen lejlighed til en snak med medarbejdere fra MTH Biler, som gjorde alt for at servicere spillerne. Bags blev fyldt med frugt, vand og chokolade til fortæring under runden.

Morten Eskildsen fra LGK gennemgik matchvilkår herunder, at et Hole in One på et af par-3 hullerne ville give gevinst sponseret af MTH Biler-Toyota, nemlig en bil udlånt i en måned – inkl. forsikring og brændstof. De ivrige spillere blev sendt afsted på banen til gunstart kl. 9.30 i perfekt golfvejr; flot solskin og ingen blæst.

Efter matchen var MTH Biler-Toyota også sponsor på grillpølser og drikkevarer, der blev indtaget under masser af snak  bl.a. om, hvor flot Løgstør Golfbane står og har stået hele sæsonen. Dog måtte greenkeeper Mogens (selvom han på dagen var i “civil”) modtage mange bemærkninger om den SÅ udfordrende hulplacering på hul 5; bolden løb konstant ned i bunden af greenen.

Da Bent Mortensen havde fået grill-osen fra øjnene, gennemgik han listen med vindere. Tom Schou og Ulrik Månsson fra MTH Biler – Toyota forestod overrækkelsen af de mange flotte præmier.

Alle spillere havde på hul 11 været forbi den lækre blå Toyota, stillet til udlån ved et Hole in One. Men desværre – ingen spiller opnåede Hole in One ved dagens match.

Nærmest flaget blev:

Hul 5: Lisbeth Eskildsen 10,12 meter. Thorkild Kristensen 3,62 meter.

Hul 11: Mette Sørensen 5,98 meter. Morten Søgaard 0,52 meter.

Hul 8, i 2. slag: Lisbeth Eskildsen 3,52 meter. Morten Eskildsen 2,23 meter.

Matchen blev afviklet i 3 rækker og vundet af:

A-rækken:

1.plads – 37 point – Jens Andersen

2.plads – 37 point – Per Olsen

3.plads – 36 point – Peter Kramer

B-rækken:

1.plads – 35 point – Henrik Madsen

2.plads – 35 point – Allan Dahl

3.plads – 35 point – Thorkil Kristensen

C-rækken:

1.plads – 43 point – Bent Mejlstrup

2.plads – 40 point – Jonas Hauschildt

3.plads – 38 point – Lars Rasmussen

Der lød stor tak og klapsalver til MTH Biler-Toyota for dagens flotte sponsorat med beværtning og gevinster – samt det store arbejde med den flotte udstilling af biler.