Stor tak til klubbens sponsore, som i dagens anledning havde givet en række gaver, som medhjæpere samt vindere fik med hjem.

Match og fest for golfklubbens frivillige hjælpere.
Løgstør Golfklub afholdt lørdag den 19. oktober 2024 den årlige medhjælpermatch og -fest for alle klubbens frivillige hjælpere, som gennem hele året har været en stor og uvurderlig hjælp med mange timers frivilligt arbejde for klubben.
Dagen startede kl.11.00 med håndmadder til alle deltagerne – både golf- og krolfspillere – inden matchene satte igang.
Klubbens krolfbane fremstod på dagen helt anderledes, udstyret med nye forhindringer, der udfordrede de fremmødte krolfspillerne.
Golfmatchen blev spillet Cross Country på tværs af både den store 18 huls bane og den lille 9 huls bane. Matchledelsen havde arrangeret dagens bane på tværs af de sædvanlige huller, henover rough, omvendt på fairway og til et andet huls green. Perfekt type spil til en holdmatch, hvor alle havde fuldt fokus på hinandens bolde og sammen lagde taktik for slagene.
Nærmest flaget vindere blev: På hul 14: Helle Johansen 5,46 meter og Preben Eskildsen 0,84 meter. På hul 5: Helle Johansen 4,10 meter og Per Olsen 2,10 meter.
Der blev fundet vindere både i holdmatch og i en individuel række.
De 3 bedste hold/vindere ud af 8 hold i Holdmatchen blev:
Nr. 1. med 158 point: Morten Eskildsen, Christian Olsen, Asbjørn Berge, Bent Mejlstrup.
Nr. 2. med 156 point: Lisbeth Eskildsen, Thorkil Kristensen, Benny Christensen, Elvin Dalsgaard.
Nr. 3. med 156 point: Lilli Nøhr, Jan K. Larsen, Ole Rotbøl Jacobsen, John Jørgensen.
De 4 bedste vindere i de individuelle rækker blev:
A-rækken: Lisbeth Eskildsen 51 p. Ib Nielsen 51 p. Per Olsen 50 p. Bente Jespersen 45 p.
B-rækken: Jan K. Larsen 50 p. Rasmus Lindegaard Heilemann 45 p. Eva Djernæs Jensen 45 p. Peter Jorsal 45 p.
C-rækken: Christian Olsen 51 p. Jørgen Laustsen 49 p. Asbjørn Berge 49 p. Elvin Dalsgaard 48 p.
Efter afslutning af begge matcher (lidt hygge i klubhuset, hjemom til omklædning) mødtes spillerne igen – så klar til spisning, præmieuddeling og masser af klubsnak.
Klubformand Per Olsen rettede i en tale en stor tak til alle klubbens frivillige for årets indsats og sendte desuden kæmpe tak til alle de sponsorer, som velvilligt havde bakket op om “Tak for hjælpen dag” og med deres flotte sponsorgaver bidrog til, at golfklub-medlemmerne kunne tage fine præmier med hjem, da en dejlig dag i klubben sluttede.