Hole in One sponsorer

Drejer Designcenter, Aars, som støtter klubben, med en flaske whisky til alle Hole In One scores.

Er du medlem af Hole in One klubben, kan du modtage op til kr. 2.000 for en Hole in One.

– Se hvordan du bliver medlem Tryk her

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Eagle sponsor

Svanekøkkenet, Aars, sponserer gavekort på  kr. 500 til butikken i Aars, til gæst eller medlem, som laver en eagle på et af klubbens par. 4 eller 5 huller, i forbindelse med en match på klubbens Sea Side Bane.

Kravet er scorekort indleveres med behørig underskrift af markør – at det er en match, hvor der har været tilmelding på Golfbox og har været opsat som åben eller lukket match.